Sunday, November 02, 2008

Che Det: Transformasi UMNO (Budaya Pemilihan & Kepimpinan)

Kepada sesiapa yang tidak berkesempatan menontonnya, berikut adalah video temubual khas khas Atma Asia Khas (Astro Awani) dengan mantan PM di dalam segmen bertajuk "Transformasi UMNO: Budaya Pemilihan Baru).

Bahagian 1




Bahagian 2



Bahagian 3 (Akhir)



Apa pandangan anda pula?

4 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Semua komentar kita sekitar dua tahun ini tentang UMNO cukup banyak, berlegar kepada kepimpinan utama UMNO yang lemah, rasanya memadai..

Kita cuma ingin melihat setapak lagi, Disember ini samada UMNo itu masih ujud atau tidak..

Dengan penangguhannya ke Mac, jelas kepimpinan UMNo masih lagi menafikan suara akar umbi bawahan bahawa kepimpinan perdana harus ditukarkan SEKARANG dan bukannya ditangguhkan atas alasan dangkal..

Masa masih ada untuk UMNO berani berubah untuk kembali kan PAU pada Disember ini...

Kita cuma ingin melihat setapak lagi, Disember ini samada UMNo itu masih relevan atau tidak..

Anonymous said...

tks. =)

. said...

terima kasih kerana meletakkan youtube di sini. saya sempat menonton di astro awani, terima kasih kerana dapat menonton sekali lagi di sini.

Quantum Metal Consultant said...

Mohon laluan:

FRANCISE 100 JENIS NASI GORENG

Kami memerlukan usahawan semua bangsa untuk membuka restoran 100 Jenis Bijiran Nasi Goreng dan Minuman Menggunakan Madu (tanpa gula tebu) seluruh Malaysia/Singapura/Brunai secara francise.

Operasi akan bermula seawal 6 bulan dari sekarang dengan membuat beberapa tapisan yang perlu kepada semua calon. Calon calon yang berjaya akan disediakan RM60 ribu oleh syarikat untuk ubahsuai dan sebagainya selepas mematuhi terma dan syarat.

Calon calon tidak memerlukan persediaan modal awal yang banyak. Keutamaan akan diberi kepada calon calon yang tekun dan berminat serta memenuhi program syarikat.


Yang berminat, sila email Nama, No. Mycard, Alamat dan No. Telefon yang boleh dihubungi ke alamat email berikut: tmfmasters@yahoo.com